Asiakaspalvelumme on tänään 17.11. poikkeuksellisesti avoinna klo 8.00-17.00. Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@qred.com, niin vastaamme sinulle mahdollisimman pian asiakaspalvelun aukioloaikojen puitteissa.

Puhelinpalvelumme on toistaiseksi pois käytöstä toimintahäiriön vuoksi. Vikaa korjataan parhaillaan ja voit olla sillä aikaa meihin yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@qred.com tai laittaa viestiä chatissa.

Palautteet ja valitukset

Haluaisin antaa palautetta tai ideoita siitä, kuinka voisitte parantaa palveluanne.

Qred arvostaa asiakkaiden mielipiteitä. Pyrimme aina kehittämään ja parantamaan palveluamme ja asiakassuhteitamme. Haluamme tietää, mitä ajattelet tuotteistamme, palveluistamme sekä asiakaskokemuksestasi, ja arvostamme palautettasi. Palautteesi käsittelee ja arvioi kyseisestä tuotteesta tai palvelusta vastaava tiimi.

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@qred.com tai puhelimitse numeroon 09 424 503 99 (pvm/mpm).

En ole tyytyväinen – kuinka voin tehdä valituksen?

Jokaisella on oikeus hyvään palveluun ja saada pieleen menneet asiat korjatuksi. 

Jos olet tyytymätön, ota ensimmäisenä yhteyttä Qredin asiakaspalveluun yllä olevien yhteystietojen kautta, jotta voimme selvittää mahdolliset ongelmat tai väärinkäsitykset ja viedä näkemyksesi myös eteenpäin. Pyrimme käsittelemään kaikki valitukset nopeasti, tehokkaasti ja hyvässä hengessä. Varmistamme lisäksi, että kaikki huolesi huomioidaan ja hyödynnetään mahdollisuutena kehittää tuotteitamme ja palveluamme.

Yritämme aina kuin mahdollista ratkaista asian jo ensimmäisen Qredin asiakaspalveluun tekemäsi yhteydenoton aikana. Mikäli tämä ei ole mahdollista tai olet tyytymätön tarjottuun lopputulokseen, jatka lukemista seuraavaan kappaleeseen.


Mitä minun tulee tehdä, jos olen jo ottanut yhteyttä Qredin asiakaspalveluun ja olen edelleen tyytymätön saamaani vastaukseen?

Jos olet tyytymätön saamaasi vastaukseen, suosittelemme, että lähetät virallisen valituksen Qredin valitusasiamiehelle tästä tai sähköpostitse osoitteeseen complaints@qred.com. Valitusasiamies tarkastelee asian puolueettomasti ja perusteellisesti sekä tekee uuden arvion.

Asiakaspalvelumme voi siirtää valituksesi halutessasi Qredin valitusasiamiehelle tai voit olla heihin suoraan yhteydessä yllä olevan lomakkeen tai sähköpostin kautta. 

Jotta voimme käsitellä valituksesi, kirjallisen pyynnön tulee sisältää täydet tiedot tapauksesta. Valitusasiamiehen tulee saada tietää, mitä edellisissä yhteydenotoissa tapahtui, miksi et ole tyytyväinen ja miten haluaisit meidän ratkaisevan tapauksen.

Saat vastauksen heti, kun lopullinen päätös on tehty, kuitenkin viimeistään 14 työpäivän kuluessa virallisen valituksen lähettämisestä. Jos emme pysty ratkaisemaan tapausta tässä määräajassa, otamme sinuun yhteyttä 14 työpäivän kuluessa kertoaksemme, miksi käsittely kestää kauemmin, milloin voit odottaa vastausta ja miten etenemme valituksen käsittelyn suhteen. Tällaisessa tilanteessa saat lopullisen päätöksen 35 päivän kuluessa siitä, kun vastaanotimme virallisen valituksesi.

Saat aina vastauksen kirjallisena, jos et ole sopinut Qredin kanssa muuta järjestelyä.

Jos valituksesi jostain syystä hylätään Qredin toimesta tai jos olet tyytymätön Qredin tarjoamaan ratkaisuun, voit saattaa asian tuomioistuimen käsiteltäväksi.

Valitukset käsitellään sovellettavan lainsäädännön sekä Ruotsin Finanssivalvonnan ja Euroopan pankkiviranomaisten antamien ohjeiden mukaisesti.


Heading

Newsletter

By submitting my data, I agree to Qred’s processing of personal data. You can read more in our privacy policy.

🇸🇪 Sverige
SvenskaEnglish
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil