Palautteet ja valitukset
Minulla on palautetta ja ideoita siitä, kuinka voitte parantaa palveluanne.
Qred arvostaa asiakkaidemme mielipiteitä, koska pyrimme aina kehittämään ja parantamaan palveluitamme sekä asiakassuhteitamme. Haluamme tietää, mitä mieltä olet, ja arvostamme palautetta siitä, kuinka koet tuotteemme, palvelumme ja asiakassuhteemme. Palautteesi käsitellään ja arvioidaan kyseisestä tuotteesta tai palvelusta vastaavan tiimin toimesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevien yhteystietojen kautta.
Olen tyytymätön tapaani, jolla asiaani on käsitelty. Miten voin tehdä valituksen?
Jokaisella on oikeus odottaa hyvää palvelua ja saada apua, jos jotain on mennyt pieleen.
Jos olet tyytymätön, ota ensin yhteyttä Qredin asiakaspalveluun yllä olevilla yhteystiedoilla, jotta he saavat mahdollisuuden selvittää syntyneet ongelmat tai väärinkäsitykset. He auttavat mielellään ja pyrkivät aina käsittelemään ongelmat tai väärinkäsitykset nopeasti, tehokkaasti ja positiivisella asenteella. Varmistamme myös, että kommenttisi viedään eteenpäin palautteena tuotteidemme ja palveluidemme parantamiseksi.
Pyrimme aina mahdollisuuksien mukaan selvittämään ongelman ensimmäisen yhteydenottosi aikana Qredin asiakaspalveluun. Jos tämä ei ole mahdollista tai et ole tyytyväinen asian käsittelyyn, katso alla oleva osio.
Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluunne, mutta en ole vieläkään tyytyväinen käsittelyyn. Mitä minun pitäisi tehdä jatkaakseni asian eteenpäin?
Yritys on nimittänyt Qredin asiakaspalvelupäällikön valitusten käsittelijäksi. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen asiakaspalvelustamme, suosittelemme, että lähetät toimenpidepyynnön Qredin valitusten käsittelijälle käyttämällä tätä lomaketta tai sähköpostitse osoitteeseen complaints@qred.com. Valitusten käsittelijä tarkistaa ja arvioi tapauksen mahdollisimman puolueettomasti, perusteellisesti ja tehokkaasti.
Tapauksesi voidaan ottaa käsittelyyn joko eskaloimalla se sisäisesti pyynnöstäsi tai valitsemalla lähettää pyyntö suoraan valitusten käsittelijälle yllä mainitun lomakkeen tai sähköpostiosoitteen kautta.
Kirjallisen pyynnön tulee sisältää täydelliset tiedot tapauksesta, jotta se voidaan käsitellä. Valitusten käsittelijä tarvitsee tiedon siitä, mitä aiemmissa asioinneissasi on tapahtunut, kuvauksen siitä, miksi et ole tyytyväinen, ja ehdotuksesi siitä, miten haluaisit meidän ratkaisevan asian.
Saat vastauksen heti, kun lopullinen päätös on tehty, kuitenkin viimeistään 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet valituksesi. Jos emme pysty ratkaisemaan asiaasi tämän ajanjakson aikana, otamme sinuun yhteyttä 14 arkipäivän kuluessa ja kerromme, miksi asian käsittely kestää odotettua kauemmin, milloin voit odottaa vastausta ja miten etenemme valituksesi kanssa. Tällaisessa tilanteessa lopullinen päätös ilmoitetaan sinulle 35 arkipäivän kuluessa siitä, kun valituksesi on vastaanotettu.
Saat aina vastauksesi kirjallisena, ellei sinä ja Qred ole toisin sopineet.
Jos Qred hylkää valituksesi jostain syystä tai jos Qred ei ole pystynyt täyttämään pyyntöäsi, sinulla on mahdollisuus saattaa asia oikeuden käsiteltäväksi.
Valitukset käsitellään sovellettavan lainsäädännön sekä Finanssivalvonnan ja Euroopan pankkiviranomaisen antamien määräysten ja ohjeiden mukaisesti.
Ilmiantajat
Jos sinulla on tietoa tai kohtuullinen epäilys mahdollisesta lain rikkomisesta liittyen Qrediin, voit lähettää raportin käsiteltäväksi täällä. Saat Qrediltä vahvistuksen vastaanottamisesta 7 päivän kuluessa. Nimetty puolueeton tapauskäsittelijä suorittaa perusteellisen tutkinnan ja ottaa sinuun yhteyttä tutkimuksen tulosten kanssa 90 päivän kuluessa raportin vastaanottamisesta. Ilmiantajien raportit ovat luottamuksellisia ja niitä käsitellään EU
ilmiantodirektiivin mukaisesti.
Täällä voit raportoida tapauksesi ja seurata avoinna olevaa tapausta täysin anonyymisti.